Senarai Blogger Lelaki Kacak

Lelaki Kacak kat Malaysia ni memang ramai, tapi berapa ramai yang bergelar blogger. Haha. Kalau korang perasan la kan, banyak blogger yang cerita pasal lelaki kacak kat blog diorang kan? Sebabnya si Titan ni buat contest Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012. Hadiah lebih dari RM1000 tu beb!

Meh usha, ada tak kenalan korang yang dah tersenarai dalam list Blogger Lelaki Kacak ni. Walaupun bukan semuanya lelaki, tapi diorang masuk dalam list jugak sebab dalam blog diorang ada tulis pasal contest ni. Arghh!! Apa aku merepek ni. Haha..

Senarai Blogger Lelaki Kacak :

  1. Esempoi - Lelaki Kacak
  2. JR - Lelaki Kacak
  3. Mrs.Yie - Lelaki Kacak
  4. Puteri Kasih - Lelaki Kacak
  5. B3njy - Lelaki kacak test power pertama
  6. Juan - Lelaki Kacak dengan buah tembikainya
  7. Ini Krie - Cabaran Lelaki Kacak
  8. Jomtonton - Lelaki Kacak dalam Ubuntu Intrepid
  9. Sobri Mansur - Info untuk lelaki kacak
  10. Amirez - Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 – Earncent.com
  11. Rahman - Lelaki kacak suka senyum
  12. Ahmad Hati - Lelaki kacak sentiasa kacak
  13. Azmanisma - Lelaki kacak Malaysia
  14. Sjiehan - Warkah untuk lelaki kacak
  15. UmarFaruq - Lelaki kacak
  16. Auc dot com - Lelaki kacak vs Lelaki kacak – Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012
  17. Aidanatasya - Lelaki kacak
  18. Ana - Definisi lelaki kacak dari kacamata Wanita
  19. Yas - Siapakalah Lelaki Kacak 2012 – SEO Contest
  20. Lelaki kacak - Lelaki Kacak
  21. Zida - Siapa dia lelaki kacak?
  22. PuanBee - Lelaki Kacak nak lagi Kacak
  23. Faiz - Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012
  24. Zamani - Lelaki Kacak – Who want to join club?
  25. E’raz Fadli - 10 Perihal yang melibatkan Lelaki Kacak
  26. Maya Diana - Lelaki Kacak ada disini.. lelaki kacak?
  27. zik - Aku Lelaki Kacak Wei!
  28. Akulearn - Cabaran SEO 2012 Lelaki Kacak
  29. Beckhrooy - Lelaki Kacak dan tentang Lelaki Kacak Malaysia
  30. Wie - Lelaki kacak
  31. Hafizul - Lelaki kacak
  32. Kamal Mustafa - Lelaki Kacak bukan hanya pada rupa
  33. Hapizi84 - Lelaki kacak sukakan cabaran
  34. Shahrul - Lelaki kacak dan handsome
  35. Anastasyea - Lelaki kacak yang sebenarnya kacak
  36. AdamHawa - Top 10 Lelaki Kacak
  37. Jebeng Otai - Teknik Pelaburan Emas Lelaki kacak
  38. Hatiputera - Lelaki kacak: 5 perkara wanita inginkan
  39. Azyani - Lelaki kacak- Lelaki boleh menjadi kacak apabila..
  40. Mahamahu - Lelaki Kacak Gay
  41. JAI - Lelaki Kacak 2012 – Siapa pilihan Anda?
  42. Fiezaradzi - Bagaimana lelaki kacak uruskan duit?
  43. Iza - Lelaki kacak
  44. Azura - Budak Lelaki Kacak 2012
  45. Azwan - SEO Challenge At EarnCent.com – Lelaki Kacak
  46. Neu - Lelaki kacak tidak marah
  47. Hafizmd - Lelaki Kacak suka buat kontest
  48. Jomkongsistory - Lelaki kacak itu apa?
  49. Kulanz - Bila lelaki kacak menulis
  50. Azuan - Lelaki Kacak – Antara Persaingan dan Permintaan
  51. ProfHariz - Lelaki Kacak – Trivia Menarik
  52. Ohbuku - Lelaki kacak di Toko Buku
  53. Macambest - Lelaki kacak pada pandangan mata aku
  54. Kimmie - Lelaki kacak mesti cuba aktiviti water
  55. Akubiomed - Lelaki kacak akan mengalah dulu sebelum berjaya
  56. Chi - Aksi Budak Lelaki kacak
  57. Tehr - Lelaki kacak berani untuk gagal
  58. Zuls - Lelaki kacak sebenar-benar kacak
  59. LangkawiHomestay - Lelaki Kacak ke Langkawi
  60. Naziman - Lelaki kacak mudan cepat blogwalking
  61. Putera-Malam - Siapakah lelaki kacak?
  62. Norizwan - Cara diet untuk menjadi lelaki kacak

So, amacam? Ada lagi tak yang berani menyahut cabaran SEO dari entri Titan kita ni. Haha. Tak susah pun. Buat entri, kaji teknik SEO yang berkesan. Sekarang ni bergantung pada diri korang je, nak atau tak. Kalau nak, buat entri tu. Kalau taknak pun buat jugak entri tu, meriahkan contest ni. Haha.

Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja oleh Abangensem, Cikgu Dahlia, Dirmansyah, 1Malaysianews.net, LadfeAmir.com, SEOApps, Bluedianthus.com, Hafizmohd.com, UmarFaruq.com, 1Artikel.com, Blog Bukit Besi, Radhio.com, Blog Perniagaan Internet, Hadi Hanafee, Jomtonton.net, Muaz Lelaki Kacak, Ohcikgu.com, BloggerWanita.com, Cyza Sector, LelakiAcai.com, Sabreehussin dot com, Abrablog.com dan AhmadFaizal.com.

24 Comments

  1. auc dot com says: - reply

    moga berjaya boh :)

  2. titan says: - reply

    sekarang dah lebih 70 orang sertai. huh, terkejot aku beb..ramai gila ni..

  3. hafizmd says: - reply

    As salam bro,

    Nampaknya makin meriah kontest ni. Good luck bro. Mana tau, sekali entri ni terus ke depan nnti…yeahhhh!

  4. sjiehan says: - reply

    susah nak dapat top page…. =(

  5. hafizul says: - reply

    Blog pictb macam tak nampak jalan doh…frust2….

  6. mrs.yie says: - reply

    wow! ramai yg masuk..hehe :)

  7. Naziman says: - reply

    wahh..saya di puji kacak..hahahaha..gud luck ya bro..

  8. chii says: - reply

    yeszaa..da bertambah lagi blogger kacak..ehehe

    all the best umar

  9. auc dot com says: - reply

    moga bro juga berjaya jg nanti :)

  10. aidanatasya says: - reply

    Pergghh.. ramai gak yg join yerr…

    tak sangka :D

    apapun gud luck kepada semua ;)

Leave A Reply